Cykelbutik online
Har du frågor om din senaste order? Kolla här!

Leverans

Kan jag se var min beställning befinner sig just nu?
I din leveransbekräftelse hittar du ett spårningsnummer som du kan använda för att när som helst kontrollera statusen på din beställning online. Undantag är...
Varför har jag fått en delleverans?
För att skicka din beställning så snabbt som möjligt kan det hända att vi delar upp den i flera paket.  Efter köpet får du som vanligt en orderbekräftelse ...
Vad gör jag om jag fått en skadad vara?
Om en vara som levererats av oss är skadad eller inte är i ordning på något sätt kan du naturligtvis returnera varan till oss utan kostnad och ange orsaken ...
En artikel saknades!
Vi beklagar att du har fått en leverans som inte är komplett. Kontrollera att du inte har fått en delleverans innan du kontaktar oss. I vissa fall delas...
När levereras min beställning?
När din beställning har skickats får du automatiskt ett leveransbesked från oss, som också innehåller en länk för att spåra leveransen av ditt paket (undant...
Vilken transportörer levererar min beställning?
Du väljer själv det fraktsätt och fraktbolag som passar dig när du lägger din beställning. I vissa fall kan vi tyvärr vara tvugna att ändra fraktsätt om det...
Hur lång är leveranstiden?
Vi erbjuder en snabbleverans på 1-3 vardagar för varor markerade med "snabb leverans tillgänglig". För övriga varor gäller vår standardleverans på...
Vad kan jag göra om jag får fel produkt?
Vi beklagar att du har fått en felaktig leverans från oss.  I det här fallet kan du kontakta vår kundtjänst direkt. För att säkerställa en optimal och snab...
Är mitt paket försäkrat?
Vi har tecknat en transportförsäkring för varje beställning som lämnar vårt lager. Vi täcker kostnaderna - du behöver inte betala någonting.  Transportförs...
Kan leveransadressen fortfarande ändras efter avsändningen?
Har du valt PostNord som fraktbolag kan du genom deras app själv ändra i din leverans. Har du valt någon av de andra fraktbolkagen kan vi tyvärr inte ändra ...
>