För närvarande erbjuder vi endast leveranser inom Sverige. Du är dock välkommen att beställa till andra länder via våra partnerbutiker. Klicka bara på...
I din leveransbekräftelse hittar du ett spårningsnummer som du kan använda för att när som helst kontrollera statusen på din beställning online. Undantag är...
För att skicka din beställning så snabbt som möjligt kan det hända att vi delar upp den i flera paket. Efter köpet får du som vanligt en orderbekräftelse ...
Om en vara som levererats av oss är skadad eller inte är i ordning på något sätt kan du naturligtvis returnera varan till oss utan kostnad och ange orsaken ...
Vi beklagar att du har fått en leverans som inte är komplett. Kontrollera att du inte har fått en delleverans innan du kontaktar oss. I vissa fall delas...
När din beställning har skickats får du automatiskt ett leveransbesked från oss, som också innehåller en länk för att spåra leveransen av ditt paket (undant...
Du väljer själv det fraktsätt och fraktbolag som passar dig när du lägger din beställning. I vissa fall kan vi tyvärr vara tvugna att ändra fraktsätt om det...
Vi erbjuder en snabbleverans på 1-3 vardagar för varor markerade med "snabb leverans tillgänglig". För övriga varor gäller vår standardleverans på...
Vi beklagar att du har fått en felaktig leverans från oss. I det här fallet kan du kontakta vår kundtjänst direkt. För att säkerställa en optimal och snab...
Vi har tecknat en transportförsäkring för varje beställning som lämnar vårt lager. Vi täcker kostnaderna - du behöver inte betala någonting. Transportförs...