Cykelbutik online
Har du frågor om din senaste order? Kolla här!

Funktioner

Var ser jag mina beställningar?
Du kan se din orderhistorik genom att logga in på ditt kundkonto. Välj "Ordrar" till vänster på vår hemsida.  Här kan du se alla beställningar so...
Hur kan jag se min faktura?
Du får alltid med ett fakturaunderlag som en bilaga till leveransbekräftelsen via e-post till den e-postadress som du angav när du gjorde din beställning. ...
Hur kan jag få ett kvitto på mitt köp?
Du får alltid fakturan som en bilaga i din leveransbekräftelsen via e-post till den e-postadress som du angav när du gjorde din beställning. Du kan ocks...
Hur kan jag få min faktura utan ett kundkonto?
Alla våra köp och betalningar går via Klarna. Du får därför alltid med ett fakturaunderlag som en bilaga till leveransbekräftelsen via e-post till den e-pos...
Hur kan jag återställa mitt lösenord?
Om du har glömt ditt lösenord kan du när som helst välja funktionen "Glömt lösenord?" under "Ditt konto".  Ange den e-postadress som...
Hur kan jag ändra mitt lösenord?
Du kan enkelt ändra ditt lösenord på ditt kundkonto. För att göra detta loggar du in som vanligt med dina inloggningsuppgifter.  På vänster sida klicka...
Kan jag lägga till beställningar till mitt kundkonto senare?
Tyvärr kan vi inte lägga till ordrar i efterhand på ditt kundkonto. För att det ska synas under kontot måste du vara inloggad när du lägger din beställning....
Hur kan jag avregistrera mig från nyhetsbrevet?
Du kan när som helst avregistrera dig från Nyhetsbrevet. Under Nyhetsbrev finns en en länk till avanmälan. Fyll i e-postadressen du önskar att avanmäla och...
Hur loggar jag ut från mitt kundkonto?
För att logga ut håller du musen över knappen för kundkontot (klicka inte på den).  En rullgardinsmeny visas där du kan klicka på alternativet "Logga ...
Hur kan jag lägga till saker på min önskelista?
Gå till detaljsidan för den önskade produkten och klicka på hjärtknappen för att lägga till produkten i din önskelista. Observera att om du lägger till ett...
>