Kan jag ändra min order efter att den är lagd?

  • Avbryta din order

    Vi strävar efter att snabbt behandla och leverera din order. Om du önskar avbryta ett köp är det viktigt att agera snabbt. Eftersom vi hanterar beställningar omgående, kan det vara så att din order redan har skickats. I sådana fall måste du först ta emot varan och sedan genomföra en retur. För information om hur du returnerar en vara, vänligen se vår returpolicy.

    Ändra leveransadress eller telefonnummer

    Om du behöver ändra leveransadressen för din order, är det möjligt endast om ordern ännu inte har behandlats. Om du inte fått en bekräftelse om att din order är packad, kontakta oss omedelbart per telefon för att göra ändringen. Om ordern redan är behandlad, kan en administrativ avgift på 300 SEK tillkomma för att täcka kostnaden som transportföretaget tar ut för ändringen. Detta är inte en kostnad vi tjänar på. Var medveten om att ändringar i din order kan leda till en leveransförsening på upp till 1 vecka, då transportören måste hantera förändringen utanför sitt standardflöde.

    Felaktigt telefonnummer

    Om du har angett fel telefonnummer och är orolig för att inte få SMS-avisering, finns det en lösning. När din order är packad och ett sändningsnummer har tilldelats, kommer vi att skicka detta till dig via e-post. Använd detta sändningsnummer för att spåra ditt paket på transportörens webbplats. Det kan ta upp till 24 timmar från att paketet skickats innan det kan spåras. När ditt paket anlänt till utlämningsstället, ta med sändningsnumret och legitimation för att hämta det. Observera att vi av säkerhetsskäl inte kan höja kostnaden på en order som redan är lagd.

  • Fick du svar på din fråga?